Zwroty
Jeśli z jakichkolwiek przyczyn chciałbyś/chciałabyś zwrócić zamówiony towar, możesz to zrobić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy nadać przesyłkę na adres FARGO Sp. z o.o., ul. Partyzantów 29, 32-310 Klucze. W przesyłce muszą się znaleźć:
W sprawach dotyczących zwrotów prosimy o kontakt tylko i wyłącznie za pośrednictwem poczty e-mail z adresem: redakcja@organizerpannymlodej.pl
Wiadomości dotyczące zwrotów wysyłane na inne skrzynki mailowe mogą zostać pominięte.
Każda paczka ze zwrotem towaru, która trafia do Sprzedawcy, sprawdzana jest pod kątem poprawności dokumentów oraz stanu odesłanych towarów (prosimy o solidne zapakowanie przesyłki).
Sprzedawcy przysługuje 14 dni kalendarzowych na zwrot wpłaconej przez Klienta kwoty.
Klient nie może ubiegać się o zwrot wyższego kosztu za transport, niż najtańszy z proponowanych przez Sprzedawcę.
Sprzedawca nie przyjmuje paczek pobraniowych.
*Dotyczy osób fizycznych
Reklamacje
Wszystkie towary zakupione w sklepie OrganizerPannyMlodej.pl objęte są ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.
W razie wykrycia jakiejkolwiek wady lub też innego rodzaju niezgodności z zawartą umową prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i nadanie przesyłki na adres FARGO Sp. z o.o., ul. Partyzantów 29, 32-310 Klucze.
W przesyłce muszą się znaleźć:
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 od daty otrzymania przez Sprzedającego kompletnej przesyłki reklamacyjnej.